Ostatnio uczyliśmy się lęku przed kostkami...
Postaciami powinny kierować motywacje które są logiczne i spójne w świecie gry nie tylko chęć zdobywania doświadczenia i inne takie. Nawet chęć wzbogacenia się może nie być czynnikiem decydującym o wyborach postaci (jakkolwiek to brzmi).
Przecież jest jeszcze władza. I chwała. I wiedza tajemna, która przynosi moc. I chwałę. I bogactwo.
Oczywiście istnieje subtelna różnica między algorytmami generowania liczb pseudo-losowych używanych w elektronicznych urządzeniach i generowaniu prawdziwych liczb losowych za pomocą starannie wybranej i przygotowanej kostki rzucanej na powierzchnię zapewniającą właściwe połączenie odbić i turlania, dopracowanym ruchem nadgarstka, tak, by wypadła pożądana liczba.
Umiejętności postaci wybiera się z listy dostępnej w danym systemie, bazując na tym jakie umiejętności może taka postać posiadać faktycznie.
Dlatego niezwykle ważne jest dla twojego prywatnego detektywa żeby był aktywnym członkiem Stowarzyszenia Rzemiosł Historycznych, albo żeby twój wędrowny minstrel miewał hiperrealistyczne wizje ludzi z metalu i podróży do gwiazd w wielkich galeonach.
Źródło: Darths & Droids
Archiwum komiksu
--
Żyj wiecznie lub umrzyj próbując.