Szukaj Pokaż menu

Wielopak Weekendowy DCLXVII

74 215  
229  
W dzisiejszym odcinku opowiemy wam o zdradzieckim Judaszu, utracie pacjenta oraz o alternatywnej wersji Odsieczy Wiedeńskiej...

Środek nocy. Gliniarz zatrzymuje samochód:
- Wie pan, jakimi zakosami jedzie pański samochód?
- Panie władzo, przepraszam. Wypiłem pół litra...
- To jeszcze nie powód, żeby dawać żonie prowadzić!

by Peppone

* * * * *

7 ciekawostek z totalnie pokręconego świata muzyki

86 568  
311   47  
Żeby być dobrym artystą, trzeba mieć trochę nierówno pod sufitem. Tyle że "trochę" może nie wystarczyć, dlatego ci najwięksi nie uznają żadnych kompromisów. Posłuchajcie sami...

#1.

Gdyby nauczyciele byli postaciami z gier...

76 103  
232   52  
...posiadaliby różne klasowe zdolności i magiczne artefakty. Rzucaliby też zaklęciami o potężnej mocy.


#1. Polonistka

Pochodzenie: Rzesza Poprawności.

Atrybuty:
– Księgi Słów – księgi w których spisane są ogromne zasoby słów w
różnych konfiguracjach. Służy głównie do terroryzowania adeptów i
uzasadniania ich miernych ocen.
– Trzecie Oko – widzi nim każdą ściągę z każdej odległości w każdym z wymiarów. Nawet przez ścianę. Nawet w przyszłym tygodniu.

Zdolności klasowe:
– Zrozumienie – to silne zaklęcie narzuca adeptom z góry ustaloną
ścieżkę interpretacji dzieł wielkich mistrzów. Nie można z nim walczyć,
bo zawsze znajdzie Polonistka w takim wypadku przyzywa Klucz Wiedzy i
zadaje nim bolesne obrażenia obniżając HP z możliwych sześciu do
minimalnej jedynki.
– Dziki pastuch – wykrywacz byków, działa często w towarzystwie Księgi Słów.
– Patron – silne zaklęcie przyzywające dyrektora placówki.

#2. Historyk

Pochodzenie: Elfi Las Mądrości.

Atrybuty:
– Annały Prawdy – księgi w których spisano dzieje ludzkości za pomocą niemożliwego do złamania Szyfru Prawdy.
– Obszar Mądrości – mapy ilustrujące wiadomości z Annałów Prawdy.
Powinny ułatwiać łamanie Szyfru Prawdy, w rzeczywistości powodują tylko
Paraliż Umysłu.

Zdolności klasowe:

– Mieszacz Dat – na pstryknięcie palców data chrztu polski przybiera w umysłach nieszczęśników trzy różne formy: 966; 996; 969.
– Zapomnienie Faktów – jeśli Mieszacz Dat nie wprowadził w adeptów w
konfuzję, to Zapominacz Faktów załatwi sprawi, że do określonej daty nie
można dopasować żadnego historycznego faktu.
– Podmieniacz Nazw – Jeśli powyższe dwie zdolności nie zostały użyte,
lub nie miały wystarczającej mocy, to Podmieniacz Nazw sprawi, że
Ribbentrop-Mołotow zmieni się w Piłsudski-Lenin, a Mieszko I w Bolka.

#3. WF-ista

Pochodzenie: Kamieniołomy Zmęczenia.

Atrybuty:
– Róg Przewinienia – użyty w trakcie rozgrywek zatrzymuje czas i
wymierza karę z pomocą Kart Koloru, bądź Nagany Słów. Noszony jest
przeważnie na rzemieniu zwisającym na szyi. Nikt poza właścicielem nie
może go dotknąć.
– Miernik Opóźnienia – zatrzymywany piekielnym przyciskiem określa jak
wolno kadeci wykonują zlecone zadania. Wynik przedstawia się w formie
Cyfr Niepokoju, które wpisane w Tabelę Zmartwień określają poziom oceny
biegacza.
– Dystans Wyżłobienia – małe pudełeczko magiczne zawierające w sobie
niewyobrażalnie długą taśmę z podziałką. Jej początek umieszczany jest
przy Wybitnym Progu, a dalsza część służy do pomiaru odległości lotu
kadetów Akademii Podniebnych Podróży.
– Brzuch Nicnierobienia – występuje częściej u WF-istów płci męskiej i
po zaklęciu „Ja biegałem jak byłem w Waszym wieku” powinien stać się
niezauważalny, jednak z niewiadomych przyczyn nigdy się tak nie dzieje.

Zdolności klasowe:

– Wyłączenie – zdolność przyzywana zaklęciem „macie piłkę grajcie”

#4. Chemiczka

Przynależność: Gildia alchemików.

Atrybuty:
-Tablica Mendelejewa – brzmi tak groźnie, że nawet nie dało się
przekręcić nazwy na potrzeby artykułu. Wprowadza wśród przeciwników
Paraliż, Zamęt, i Pomieszanie Danych. U niektórych wywołuje dreszcze,
zimne poty i sprawia, że stają się niemi.
– Piekielne Pazdro – Atrybut światła-ciemności, posiada dwoistość
właściwości. Jeśli zostanie podniesiony przez adepta o nastawieniu
pozytywnym to daje mu 10 do wiedzy (tzw. Pazdro dla Kumatych). Jeśli
zaś zostanie użyty przez chemiczkę do wywołania questu Zadanie Domowe,
to może doprowadzić do wydarzenia Rzeź Niewiniątek.
– Zapomniana Kolba – alchemiczna kolba znajdująca się w sali. Wszyscy ją
widzieli, ale nikt o niej nie pamięta, dlatego nigdy nie została użyta.

Zdolności klasowe:
– Mgła Pamięci – to zaklęcie traci moc zaraz po odebraniu przez adepta
dyplomu ukończenia akademii. Adept traci wtedy całą zdobytą wcześniej
wiedzę.

#5. Matematyczka - final BOSS

Pochodzenie: Piekielne czeluści.

Atrybuty:
– Artefakty Dokładności – kiedy się zbliżają, człowieka oblewa pot.
Kiedy linijki i kątomierze są już naprawdę blisko, wszystkie linie
proste stają się nagle zakrzywione, a kąty proste stają się rozwarte,
lub ostre.
– Twórca Łuków – tak, ten wielki cyrkiel, którego ssawki w ogóle nie
trzymają się tablicy, a kreślone z jego pomocą okręgi mogłyby posłużyć
za poglądowy szkic kamienia.
– Kropka Grozy – pod szpicem tego wskaźnika wszystkie poprawne odpowiedzi stają się nagle błędne.

Zdolności klasowe:
– Paraliż Umysłu – wystarczy zbliżyć się do jej tablicy by człowieka
ogarnęła niemoc, a ręce zmieniły się w drewniane kołki niezdolne do
utrzymania kredy.
– Niepamięć – w jej obecności nawet 2 2 staje się wyzwaniem, a słowo
trygonometria brzmi jak „tajemnicza choroba i śmierć w męczarniach”
232
Udostępnij na Facebooku
Następny
Przejdź do artykułu 7 ciekawostek z totalnie pokręconego świata muzyki
Podobne artykuły
Przejdź do artykułu Czasami mniej znaczy lepiej, czyli przykłady świetnego designu
Przejdź do artykułu Ojciec zrobił dzieciom ich własny domek. Dał radę?
Przejdź do artykułu 8 koszmarnych przeczuć, które niestety się sprawdziły
Przejdź do artykułu Dlaczego warto prać nowo zakupione ubrania?
Przejdź do artykułu Ludzie, którzy mieli niesamowitego farta
Przejdź do artykułu 15 dowodów na to, że rodzeństwo potrafi być dziwne
Przejdź do artykułu Polska to nie kraj, to stan umysłu – Kazik Staszewski pokazał mamę
Przejdź do artykułu Kryzys Wieku Średniego II
Przejdź do artykułu Sesja z drugiej strony - czyli wykładowca pisze jak jest

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą